ابتکار شورای ناحیه 11نهضت فراگير شهر کابل تمجید گردید
مشعل مشعل

کابل 20 سنبله : شورای ناحیه یازدهم شهر کابل نهضت فراگیر در دفتر شورای شهر کابل برگزار گردید ،درجلسه گزارش مسوول شورای ناحیه یازدهم در مورد کارکردهای اعضای نهضت فراگیر در ناحیه یازدهم استماع گردیده و مورد بحث قرار گرفت وتعدادی رفقا پیرامون گزارش صحبت نمودند .

یکی از تجارب مثبت و ابتکاری این شورا کار در میان نسل جوان است که به تاسی ازان درین جلسه مساله پذیرش 33 تن از جوانان به عضویت نهضت فراگیر مورد بحث قرار گرفته و تصویب گردید .

رهبری مجلس موسسان این ابتکار شورای ناحیه یازدهم را ستایش نموده وپذیرش این جوانان را به آنان تبریک گفته ارزومندی بعمل امد تا این جوانان رسالت شانرا در تحقق ارمانهای انسانی نهضت در امر تامين دموکراسی وترقی افغانستان فارغ از فقر و بی عدالتی ادا نمایند و تمام شورا ها و واحد های اولیه نهضت را به کار گسترده ومتداوم بین اقشار مختلف اجتماعی بخصوص نسل جوان کشور دعوت مینماید تا تجربه شورای ناحیه یازدهم شهر کابل نهضت را تعمیم بخشند .

گفتنی است که شورای ناحیه یازدهم به تاریخ 20/5/1385 ایجاد واعضای نهضت را در هفت واحد اولیه محل زیست ومحل کار تنظیم نموده و مسوولین شعبات را توظیف کرده است .

 


September 30th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها